Skip to main content
فارسی
RSS
Sign UP
Sign IN
Ravanshenasi & Din
Home
Browse
By Issue
Author Index
Journal Info
About Journal
Aims and Scope
Editorial Board
Publication Ethics
Peer Review Process
Form of conflict of interest
Authors Commitment Form
Reviewers
Contact Us
Submit Manuscript
Advanced Search
Enter your keywords
You are here
خانه
دوستی
مقایسه رضایت از زندگی، امید و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مرتبط و غیرمرتبط با جنس مخالف
✍️
Mohammad zarei
/ استادیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
سیدهخدیجه مرادیانی گیزهرود
/ دانشجوی دکترا
Hadis
/ کارشناس ارشد
Masuod Jan bozorgi
/ استاد گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
Pages:
73
-
84
Receive Date: 2025/02/23
Accept Date: 2025/02/23
نقش پیوند والدینی و عزت نفس در پیشبینی سبکهای هویت دینی نوجوانان
✍️
Hosein rezaeiyan bilondi
/ دانشجوی دکترا موسسه اموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
Javad Moslehi
/ دکتری جامعه المصطفی العالمیه(ص)
Pages:
85
-
99
Receive Date: 2025/02/23
Accept Date: 2025/02/23
چیستی رابطهی صمیمانه در قرآن و روایات
✍️
Mohammad naser Rezaei
/ کارشناس ارشد جامعه المصطفی العالمیه
Mohammad reza Ahmadi mohammad abadi
/ دانشیار گروه روان شناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Mohammad sadegh shojai
Pages:
83
-
93
Receive Date: 2025/02/23
Accept Date: 2025/02/23
Relationship between Love Styles and Personality Characteristics
Hamzeh Abdi
/ Ph.D Student , Research Institute of Hawza & Danishgah
Mahmoud Golzari
/ Professor, Allameh University
Pages:
53
-
74
Receive Date: 2025/02/23
Accept Date: 2025/02/23
The Relationship between Having Relation with the Opposite Sex, Self-Concept and Mental Health
✍️
Mohammad zarei
/ Assistant Professor of Hawza and University Research Institute, the Department of Family
Abassali Haratiyan
/ Assistant Professor of Hawza and University Research Institute, the Department of Family
Hadis
/ Ph.D. in Consulting, University of Mohaqeq Ardebili
Javad Torkashvand
/ Assistant Professor University of Religions and Denominations, Department of Psychology
Afshin
/ M.A. of Educational Psychology, Allameh Tabataba’i University
Pages:
101
-
116
Receive Date: 2025/02/23
Accept Date: 2025/02/23
doi
10.22034/ravanshenasi.2024.2003488