رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روان شناسی و دين
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
خودکارآمدی و دانشآموزان
اثربخشی آموزش مبتنی بر کیفیت زندگی با جهتگیری اسلامی بر خودکارآمدی و شادکامی دانشآموزان
✍️
محمدیاسین سیفی گندمانی
/ استادیار گروه روان شناسی، دانشگاه پیام نور
فاطمه ملک محمدی
/ کارشناس ارشد روانشناسی، واحد بروجن، دانشگاه آزاد اسلامی، بروجن، ایران
فریبا کیانی هرچگانی
/ استادیار گروه روانشناسی، واحد بروجن، دانشگاه آزاد اسلامی، بروجن، ایران
صفحهها:
55
-
68
تاریخ دریافت: 1396/11/23
تاریخ پذیرش: 1397/05/03