رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روان شناسی و دين
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
academic achievement
شناسایی مؤلفههای تأثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر مبنای کارکردهای دینداری مبتنیبر الگوی پارادایمی
✍️
حسن شهرکی پور
/ دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
محبوبه عبداللهی
/ استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
عطیه تقوی راد
/ دانشجوی دکتری علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
صفحهها:
69
-
88
تاریخ دریافت: 1403/06/27
تاریخ پذیرش: 1403/11/17
dor
20.1001.1.20081782.1404.18.2.4.1
doi
10.22034/ravanshenasi.2025.5000296
بررسی رابطه توکل بر خدا، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان
علیرضا بخشایش
/ استادیار گروه روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد
صفحهها:
79
-
98
تاریخ دریافت: 1390/06/08
تاریخ پذیرش: 1390/08/11