Skip to main content
فارسی
RSS
Sign UP
Sign IN
Ravanshenasi & Din
Home
Browse
By Issue
Author Index
Journal Info
About Journal
Aims and Scope
Editorial Board
Publication Ethics
Peer Review Process
Form of conflict of interest
Authors Commitment Form
Reviewers
Contact Us
Submit Manuscript
Advanced Search
Enter your keywords
You are here
خانه
منابع اسلامی
An Investigation into the Concept of "Will Power" in Psychology and Islamic Sources
Majid Ghandi
/ MA at the Imam Khomeini Institute for Education and Research
✍️
Mohammad reza Jahangirzadeh qomi
/ Assistant Professor of General Psychology, the Imam Khomeini Institute for Education and Research
Pages:
43
-
59
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
"Wisdom" in Psychology and the Correspondence of its Concepts in Islamic Sources
Ali Bayat
/ PhD Student of Psychology, the Research Institute of Hawzah and University
✍️
Hamid Rafieihonar
/ Assistant Professor of Ethics, Islamic Science and Culture Research Institute
Mohammad reza Jahangirzadeh qomi
/ Assistant Professor of General Psychology, the Imam Khomeini Institute for Education and Research
Pages:
27
-
46
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
Motivational Model of Supportive BehaviorBased on Islamic Sources
Seyed hadi Sabouri
/ MA in General Psychology, the Imam Khomeini Institute for Education and Research
✍️
Mohammad reza Jahangirzadeh qomi
/ Assistant Professor at Psychology Department, the Imam Khomeini Institute for Education and Research
Abolghasem Bashiri
/ Assistant Professor at Psychology Department, the Imam Khomeini Institute for Education and Research
Abolhasan Haghani khaveh
/ Assistant Professor at Psychology Department, the Imam Khomeini Institute for Education and Research
Pages:
7
-
24
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اولیه نگرش به فرزندآوری بر اساس منابع اسلامی
Seyed esmaeil َAlavi
/ دانشجوی دکترا موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
✍️
Ali Abotorabi
/ استادیار موسسه امام خمینی
Abbas Aynenchi
/ استادیار روانشناسی عمومی
Pages:
7
-
24
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
معادلیابی و شناسایی مؤلفهها و سازوکارهای خودمهارگری در منابع اسلامی
✍️
Abdolahad Islami
/ دانشجوی دکترا مؤسسه
Mohammad Reza Ahmadi Mohammad Abadi
/ دانشیار گروه روان شناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Mahmoud Nouzari
/ استادیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
Abolghasem Bashiri
/ استادیار گروه روانشناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Pages:
7
-
28
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
ساخت و اعتباریابی آزمون اولیه همدلی بر اساس منابع اسلامی
✍️
Mojtaba
/ کارشناس ارشد
Mohammad Reza Ahmadi Mohammad Abadi
/ دانشیار گروه روان شناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Rahim Narooie Nosrati
/ دانشیار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Pages:
5
-
22
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
روایی و اعتبار مقیاس اولیه حزم (آیندهنگری)؛ بر اساس منابع اسلامی
✍️
Navid Khakbazan
/ دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب
Hamid Rafieihonar
/ استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
Pages:
51
-
66
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
ساخت پرسشنامه اولیه شجاعت بر اساس منابع اسلامی
✍️
Mustafa khoshkharam
/ دانشجوی دکترا روان شناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Mohammad Reza Ahmadi Mohammad Abadi
/ دانشیار گروه روان شناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Hamid Rafieihonar
/ استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
Pages:
21
-
36
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
کمّیسازی مفهوم ثبات قدم بر اساس منابع اسلامی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه آن
Rahim Mirderikvandi
/ دانشیار گروه روان شناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Mahdi َAbbasi
/ استادیار استادیار گروه روانشناسی اسلامی پژوهشگاه قرآن و حدیث
✍️
Hojjatollah safari
/ دکتری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Pages:
7
-
22
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
چیستی رابطهی صمیمانه در قرآن و روایات
✍️
Mohammad naser Rezaei
/ کارشناس ارشد جامعه المصطفی العالمیه
Mohammad Reza Ahmadi Mohammad Abadi
/ دانشیار گروه روان شناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
Mohammad Sadegh Shojai
Pages:
83
-
93
Receive Date: 2025/12/02
Accept Date: 2025/12/02
Pages
1
2
next ›
last »