رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روان شناسی و دين
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
آموزش معنویت
کارآیی مدل آموزشی مبتنی بر معنویت بر بهبود مؤلفههای کیفیت زندگی در دانشآموزان
✍️
یزدان موحدی
/ کارشناس ارشد روانشناسی دانشگاه تبریز
کلثوم کریمینژاد
/ کارشناس ارشد مشاوره خانواده علوم پزشكي لرستان
تورج هاشمی نصرت آباد
/ دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه تبریز
معصومه موحدی
/ کارشناس ارشد مشاوره خانواده علوم پزشكي لرستان
صفحهها:
5
-
16
تاریخ دریافت: 1392/03/11
تاریخ پذیرش: 1392/08/20
کارآمدی آموزش معنویت با رویکرد اسلامی در کاهش اضطراب وجودی
زهرا زینی وند
/ کارشناس ارشد روانشناسي عمومي دانشگاه رازي کرمانشاه
✍️
لیلا امینی جاوید
/ کارشناس ارشد مشاوره و راهنمايي دانشگاه الزهرا
جهانگیر کرمی
/ دانشيار گروه روانشناسي دانشگاه رازي کرمانشاه
صفحهها:
93
-
106
تاریخ دریافت: 1393/05/12
تاریخ پذیرش: 1393/11/05
اثربخشی آموزش معنویت بر ارتقای سرسختی و بهزیستی روان شناختی
منصور بیرامی
/ استاد گروه روانشناسي دانشگاه تبريز
✍️
معصومه موحدی
/ دانشجوي دكتري روانشناسي سلامت دانشگاه خوارزمي، تهران، ايران
یزدان موحدی
/ دانشجوي دکتري تخصصي علوم اعصابشناختي دانشگاه تبريز
کلثوم کریمینژاد
/ دانشجوي دكتري مشاوره دانشگاه شهيد چمران اهواز
صفحهها:
107
-
120
تاریخ دریافت: 1393/07/05
تاریخ پذیرش: 1393/11/11