رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روان شناسی و دين
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
پیشرفت تحصیلی
شناسایی مؤلفههای تأثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر مبنای کارکردهای دینداری مبتنیبر الگوی پارادایمی
عطیه تقوی راد
/ *
✍️
حسن شهرکی پور
/ *
محبوبه عبداللهی
/ *
تاریخ دریافت: 1403/06/27
تاریخ پذیرش: 1403/11/17
doi
10.22034/ravanshenasi.2025.5000296
رابطهجهتگیری مذهبی با اختلالات روانی و پیشرفت تحصیلی
علی مراد حبیب وند
/ کارشناس ارشد روانشناسي باليني از دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات
صفحهها:
79
-
107
تاریخ دریافت: 1387/06/30
تاریخ پذیرش: 1387/09/18
بررسی رابطه توکل بر خدا، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان
علیرضا بخشایش
/ استادیار گروه روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد
صفحهها:
79
-
98
تاریخ دریافت: 1390/06/08
تاریخ پذیرش: 1390/08/11
رابطه عمل به باورهای دینی و سرمایه اجتماعی با وضیعت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه
✍️
محمد قمری
/ استاديار گروه مشاوره دانشگاه آزاد اسلامي، واحد ابهر، ابهر، ايران
ابراهیم اسماعیلی
/ کارشناسي ارشد مشاوره دانشگاه آزاد اسلامي واحد ابهر، ابهر، ايران
محمود اعظمی
/ دكتراي تعليم و تربيت (مربي) دانشگاه آزاد اسلامي، واحد ابهر، ابهر، ايران
صفحهها:
97
-
108
تاریخ دریافت: 1392/09/26
تاریخ پذیرش: 1393/02/28