رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روان شناسی و دين
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
پیشرفت تحصیلی
شناسایی مؤلفههای تأثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بر مبنای کارکردهای دینداری مبتنیبر الگوی پارادایمی
✍️
حسن شهرکی پور
/ دانشیار دانشگاه ازاد اسلامی واحد رودهن
محبوبه عبداللهی
/ دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
عطیه تقوی راد
/ دانشجوی دکترا دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
تاریخ دریافت: 1403/06/27
تاریخ پذیرش: 1403/11/17
doi
10.22034/ravanshenasi.2025.5000296
رابطهجهتگیری مذهبی با اختلالات روانی و پیشرفت تحصیلی
علی مراد حبیب وند
/ کارشناس ارشد روانشناسي باليني از دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات
صفحهها:
79
-
107
تاریخ دریافت: 1387/06/30
تاریخ پذیرش: 1387/09/18
بررسی رابطه توکل بر خدا، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان
علیرضا بخشایش
/ استادیار گروه روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه یزد
صفحهها:
79
-
98
تاریخ دریافت: 1390/06/08
تاریخ پذیرش: 1390/08/11