رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روان شناسی و دين
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
مثبتاندیشی
تدوین و اعتباریابی مقیاس مثبتاندیشی بر اساس منابع اسلامی
✍️
حمید رضا جعفری
/ استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی تهران ـ واحد تهران غرب
محمد فرهوش
/ دکترای روان شناسی دانشگاه سمنان
عباسعلی هراتیان
/ دکترای روان شناسی عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم
محمدرضا بنیانی
/ استادیار گروه مشاوره اسلامی دانشگاه معارف اسلامی
صفحهها:
27
-
42
تاریخ دریافت: 1400/10/18
تاریخ پذیرش: 1401/02/05
نقش خوشبینی اسلامی، عزت نفس و رضایت از زندگی در پیشبینی شادکامی
حسین رضائیان بیلندی
/ دانشجوی دکتری روان شناسی، مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
علی بیات
/ دانشجوی دکتری روان شناسی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
صفحهها:
97
-
112
تاریخ دریافت: 1398/10/14
تاریخ پذیرش: 1399/02/17
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی مبتنی بر آموزههای دینی بر سازگاری زناشویی، تابآوری و کیفیت زندگی زوجین
سیدمرتضی احمدی تبار
/ دانشجوی دکتری گروه روان شناسی، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایران
✍️
بهنام مکوندی
/ استادیار گروه روان شناسی عمومی، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایران
منصور سودانی
/ دانشیار گروه مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
صفحهها:
37
-
53
تاریخ دریافت: 1395/03/09
تاریخ پذیرش: 1395/08/19
در افزایش امید به زندگی زنان بدون همسر شهر اهواز؛ با تأکید بر قرآن
ندا عبادی
/ *کارشناس ارشد
علی نقی فقیهی
/ *دانشیار - فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه قم
صفحهها:
61
-
تاریخ دریافت: 1389/03/01
تاریخ پذیرش: 1389/04/07
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبتاندیشی با تأکید بر آموزههای دینی بر سرمایة روانشناختی و بهزیستی روانشناختی دانشآموزان
✍️
امیر یکانی زاد
/ دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی، دانشگاه تبریز، ایران
اکبر سلیمان نژاد
/ استادیار گروه روانشناسی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
نوریه حاجی زاده
/ کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه آزاد اسلامی، مرند، ایران
صفحهها:
95
-
112
تاریخ دریافت: 1401/04/27
تاریخ پذیرش: 1401/08/07
doi
10.22034/ravanshenasi.2024.2020494