رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روان شناسی و دين
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
psychological capital
رابطه سرمایه روانشناختی و خردمندی معلمان با نقش واسطهای توانمندسازی روانشناختی
مهدی برزگربفرویی
/ دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی دانشگاه لرستان
✍️
عزت اله قدم پور
/ استاد گروه روان شناسی دانشگاه لرستان
سیمین غلامرضایی
/ استادیار گروه روا ن شناسی دانشگاه لرستان
صفحهها:
121
-
134
تاریخ دریافت: 1399/12/27
تاریخ پذیرش: 1400/02/06
الگوی ارتباطی بین معنویت در محیط کار و استرس شغلی کارکنان بیمارستان با نقش میانجی سرمایه روانشناختی
✍️
حسن غفاری
/ دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه سیستان و بلوچستان
عبدالمجید ایمانی
/ استادیار گروه مدیریت دولتی دانشگاه سیستان و بلوچستان
فرحناز آهنگ
/ دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه سیستان و بلوچستان
زینب قصاب زاده لنگری
/ دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه سیستان و بلوچستان
صفحهها:
133
-
150
تاریخ دریافت: 1398/12/09
تاریخ پذیرش: 1399/03/11
کارآمدی آموزش معنویت مبتنی بر آموزه های اسلامی بر ارتقای سرمایهی روان شناختی و مؤلفه های آن (خودکارآمدی، امیدواری، تاب آ وری، و خوش بینی) در دانشجویان
محمد خالدیان
/ مربي گروه روانشناسي باليني دانشگاه پيامنور، تهران، ايران
✍️
زهرا کرمی باغطیفونی
/ استاديار گروه روانشناسي دانشگاه پيامنور، تهران، ايران
صفحهها:
71
-
86
تاریخ دریافت: 1393/12/15
تاریخ پذیرش: 1394/05/05
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبتاندیشی با تأکید بر آموزههای دینی بر سرمایهی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی دانشآموزان
✍️
امیر یکانی زاد
/ دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی، دانشگاه تبریز، ایران
اکبر سلیمان نژاد
/ استادیار گروه روانشناسی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
نوریه حاجی زاده
/ کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه آزاد اسلامی، مرند، ایران
صفحهها:
95
-
112
تاریخ دریافت: 1401/04/27
تاریخ پذیرش: 1401/08/07
doi
10.22034/ravanshenasi.2024.2020494