رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
روان شناسی و دين
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
کیفیت زندگی
مقایسه اثربخشی «آموزش کیفیت زندگی» فریش و «آموزش کیفیت زندگی مبتنی بر آموزههای اسلامی» بر تابآوری و رفتارهای جامعهپسند
بتول حیدری سورشجانی
/ دانشجوی دکتری روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد
✍️
طیبه شریفی
/ استادیار گروه روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد
احمد غضنفری
/ دانشیار گروه روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد
مریم چرامی
/ استادیار گروه روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد
صفحهها:
123
-
144
تاریخ دریافت: 1399/05/13
تاریخ پذیرش: 1399/08/14
اثربخشی آموزش مبتنی بر کیفیت زندگی با جهتگیری اسلامی بر خودکارآمدی و شادکامی دانشآموزان
✍️
محمدیاسین سیفی گندمانی
/ استادیار گروه روان شناسی، دانشگاه پیام نور
فاطمه ملک محمدی
/ کارشناس ارشد روانشناسی، واحد بروجن، دانشگاه آزاد اسلامی، بروجن، ایران
فریبا کیانی هرچگانی
/ استادیار گروه روانشناسی، واحد بروجن، دانشگاه آزاد اسلامی، بروجن، ایران
صفحهها:
55
-
68
تاریخ دریافت: 1396/11/23
تاریخ پذیرش: 1397/05/03
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان مبتنی بر معنویت؛ بر میزان شادکامی، بهزیستی روانشناختی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به اختلال وسواسی- جبری
اکرم امامیان ریزی
/ کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، واحد نجفآباد، دانشگاه آزاد اسلامی، نجفآباد، ایران
✍️
زهره لطیفی
/ استادیار گروه روانشناسی دانشگاه پیامنور اصفهان
صفحهها:
69
-
86
تاریخ دریافت: 1394/11/26
تاریخ پذیرش: 1395/04/20
رابطهی توکل به خدا و تحمل پریشانی با کیفیت زندگی
✍️
خدیجه دروگر
/ کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم تحقیقات ساوه
محمدمهدی صفورائی پاریزی
/ دانشيار روانشناسي تربيتي جامعةالمصطفی العالمیه
صفحهها:
87
-
96
تاریخ دریافت: 1394/11/06
تاریخ پذیرش: 1395/04/13
نقش سلامت معنوی و دلبستگی به خدا، در پیشبینی کیفیت زندگی زنان مطلقه
✍️
رضا ایل بیگی قلعه نی
/ دکتری روان شناسی عمومی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران
لیلا الهی مجد
/ کارشناس ارشد روان شناسی مثبت گرا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین
مریم رستمی
/ کارشناس ارشد روان شناسی بالینی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران
صفحهها:
85
-
96
تاریخ دریافت: 1395/03/31
تاریخ پذیرش: 1395/09/25
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی مبتنی بر آموزههای دینی بر سازگاری زناشویی، تابآوری و کیفیت زندگی زوجین
سیدمرتضی احمدی تبار
/ دانشجوی دکتری گروه روان شناسی، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایران
✍️
بهنام مکوندی
/ استادیار گروه روان شناسی عمومی، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایران
منصور سودانی
/ دانشیار گروه مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
صفحهها:
37
-
53
تاریخ دریافت: 1395/03/09
تاریخ پذیرش: 1395/08/19
کارآیی مدل آموزشی مبتنی بر معنویت بر بهبود مؤلفههای کیفیت زندگی در دانشآموزان
تورج هاشمی نصرت آباد
/ *دانشیار - روانشناسی، دانشگاه تبریز
کلثوم کریمینژاد
/ *کارشناس ارشد - مشاوره خانواده، مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی لرستان
معصومه موحدی
/ *کارشناس ارشد - مشاوره خانواده، مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی لرستان
یزدان موحدی
/ *کارشناس ارشد - روانشناسی، دانشگاه تبریز
صفحهها:
5
-
تاریخ دریافت: 1392/03/11
تاریخ پذیرش: 1392/05/28
اثربخشی معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و سلامت روان زنان مبتلا به دیابت
زهره لطیفی
/ *استادیار - پیام نور
زهرا بابایی
/ *دانشجوی کارشناسی ارشد - روانشناسی بالینی
صفحهها:
37
-
تاریخ دریافت: 1392/12/12
تاریخ پذیرش: 1393/05/17
رابطهی هوش معنوی و بهزیستی معنوی با کیفیت زندگی و رضایت زناشویی
محمداحسان تقیزاده
/ *استادیار - گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور
علی فتحی آشتیانی
/ *استاد - مرکز تحقیقات علوم رفتاری، دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله، تهران، ایران
ارزو حسین دخت
/ *کارشناس ارشد - دانشگاه پیام نور تهران مرکز جنوب
صفحهها:
57
-
تاریخ دریافت: 1391/11/10
تاریخ پذیرش: 1392/03/08
الگوی اسلامی روان درمانگری/ آموزش مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی
مهناز علیاکبری دهکردی
/ *استاد - روانشناسی، دانشگاه پیام نور
مسعود جان بزرگی
/ *استاد - گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
محمدیاسین سیفی گندمانی
/ *روانشناسی پیام نور
صفحهها:
51
-
تاریخ دریافت: 1393/06/26
تاریخ پذیرش: 1393/12/18
صفحهها
1
2
بعدی ›
انتها »