رفتن به محتوای اصلی
  • English
  • RSS
  • ثبت نام در سامانه
  • ورود به سامانه

روان شناسی و دين

روان شناسی و دين
  • صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه
    • نمایه موضوعات
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشريه و هيأت تحريريه
    • اهداف و چشم‌انداز
    • اعضای هیأت تحریریه
    • منشور اخلاقی
    • فرآیند ارسال مقاله
  • راهنمای نویسندگان
    • فرم تعارض منافع
    • فرم تعهد نویسندگان
  • لیست داوران
  • ارتباط با ما
  • جستجوی پیشرفته

جلد نشریه

آرشیو شماره‌ها

دوره 181404
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 70 ، تابستان 1404
شماره 1 - روان‌شناسی و دین 69 ، بهار 1404
دوره 171403
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 68 ، زمستان 1403
شماره 3 - روان‌شناسی و دین 67 ، پاییز 1403
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 66 ، تابستان 1403
شماره 1 - روان‌شناسی و دین 65 ، بهار 1403
دوره 161402
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 64 ، زمستان 1402
شماره 3 - روان‌شناسی و دین 63، پاییز 1402
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 62، تابستان 1402
شماره 1 - روان شناسی و دین 61 / بهار 1402
دوره 151401
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 60، زمستان 1401
شماره 3 - روان‌شناسی و دین 59، پاییز 1401
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 58، تابستان 1401
شماره 1 - روان‌شناسی و دین 57، بهار 1401
دوره 141400
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 56، زمستان 1400
شماره 3 - روان‌شناسی و دین 55، پاییز 1400
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 54، تابستان 1400
شماره 1 - روان‌شناسی و دین 53، بهار 1400
دوره 131399
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 52، زمستان 1399
شماره 3 - روان‌شناسی و دین 51، پاییز 1399
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 50، تابستان 1399
شماره 1 - روان‌شناسی و دین 49، بهار 1399
دوره 121398
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 48، زمستان 1398
شماره 3 - روان‌شناسی و دین 47، پاییز 1398
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 46، تابستان 1398
شماره 1 - روان‌شناسی و دین 45، بهار 1398
دوره 111397
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 44، زمستان 1397
شماره 3 - روان‌شناسی و دین 43، پاییز 1397
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 42، تابستان 1397
شماره 1 - روان‌شناسی و دین 41، بهار 1397
دوره 101396
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 40، زمستان 1396
شماره 3 - روان‌شناسی و دین 39، پاییز 1396
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 38، تابستان 1396
شماره 1 - روان‌شناسی و دین 37، بهار 1396
دوره 91395
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 36، زمستان 1395
شماره 3 - روان‌شناسی و دین 35، پاییز 1395
شماره 2 - روان‌شناسی و دین 34، تابستان 1395
شماره 1 - روان‌شناسی و دین 33، بهار 1395
دوره 81394
شماره 4 - روان‌شناسی و دین 32، زمستان 1394
مشاهده آرشیو کامل

    روان‌شناسی و دین 56، زمستان 1400

    روان‌شناسی و دین، سال چهاردهم، شماره چهارم، پیاپی 56، زمستان 1400, 160 صفحه

    اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر آموزه‌های اسلامی به مادران بر تعدیل تنش والدگری و معنویت کودکان فزون‌وزن

    ✍️ شهناز نوحی / استادیار گروه روان شناسی، واحد شاهرود، دانشگاه آزاد اسلامی، شاهرود، ایران
    مسعود جان بزرگی / استاد گروه روان شناسی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، قم، ایران
    مژگان آگاه / استادیار گروه روان شناسی، دانشگاه پیام نور، گرمسار، ایران
    آویسا نجیمی / دکتری روان شناسی، واحد شاهرود، دانشگاه آزاد اسلامی، شاهرود، ایران
    ملکه ناصری فدافن / دانشجوی دکتری روان شناسی، واحد شاهرود، دانشگاه آزاد اسلامی، شاهرود، ایران
    صفحه‌ها: 7 - 24 تاریخ دریافت: 1398/05/14 تاریخ پذیرش: 1398/09/30

    اثربخشی آموزش تلفیقی فرزندپروری مبتنی بر (ACT) و (CFT) و غنی‌شده با آموزه‌های اسلامی، بر عزّت ‌نفس عمومی

    محمدحسین فلاح / دانشیارگروه روان شناسی، دانشکده علوم انسانی، واحد یزد، دانشگاه آزاد اسلامی، یزد، ایران
    نجمه سدرپوشان / استادیار گروه مشاوره، دانشکده علوم انسانی، واحد خمینی شهر، دانشگاه آزاد اسلامی، خمینی شهر، ایران
    ✍️ صدیقه شیروانی بروجنی / دانشجوی دکتری گروه مشاوره، دانشکده علوم انسانی، واحد یزد، دانشگاه آزاد اسلامی، یزد، ایران
    صفحه‌ها: 25 - 40 تاریخ دریافت: 1397/07/16 تاریخ پذیرش: 1397/12/28

    ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش معنوی دانشجوی مسلمان

    ✍️ محمد فرهوش / دانشجوی دکتری روان شناسی دانشگاه سمنان، سمنان، ایران
    احمد عرفانی / کارشناسی ارشد روان شناسی با رویکرد اسلامی، دانشگاه اخلاق و تربیت قم
    عبدالوحید داوودی / دکتری روان شناسی عمومی، دانشگاه لرستان
    سکینه قربانی / کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی، دانشگاه کاشان
    صفحه‌ها: 41 - 52 تاریخ دریافت: 1397/11/21 تاریخ پذیرش: 1398/04/04

    تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی توکل بر خدا مبتنی بر رویکرد شناخت‌درمانی و بررسی کارآمدی آن بر میزان تعارضات زناشویی، کیفیت، معنا و رضایت از زندگی مهاجران افغانستانی ساکن مشهد

    ✍️ سیدحسن مبارز / دکترای قرآن و علوم تربیتی، جامعة المصطفی العالمیه
    محمد شریفی نیا / استادیار گروه علوم تربیتی، جامعة المصطفی العالمیه
    محمدجواد اصغری ابراهیم آباد / دانشیار گروه روان شناسی، دانشگاه فردوسی مشهد
    صفحه‌ها: 53 - 68 تاریخ دریافت: 1397/10/15 تاریخ پذیرش: 1398/02/28

    تأثیر آموزش هوش معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی و خودمهارگری

    ✍️ زهره سوزنی / دکتری روان شناسی عمومی، دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه
    کریم افشاری نیا / استاد دانشگاه آزاد اسلامی گروه روان شناسی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی واحد کرمانشاه
    سعیده السادات حسینی / دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی گروه روان شناسی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی واحد کرمانشاه
    حسن امیری / دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی گروه روان شناسی، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی واحد کرمانشاه
    صفحه‌ها: 69 - 82 تاریخ دریافت: 1397/11/29 تاریخ پذیرش: 1398/04/24

    تحلیل تربیت جنسی اسلامی ادراک‌شده والدین شهر قم؛ یک مطالعه کیفی

    مصطفی خوشخرام رودمعجنی / دانشجوی دکتری روان شناسی، مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
    صفحه‌ها: 83 - 96 تاریخ دریافت: 1398/10/02 تاریخ پذیرش: 1399/02/17

    مدل‌یابی ارتباط دلبستگی به خدا و اضطراب وجودی، با نقش میانجی خداآگاهی

    صفحه‌ها: 97 - 114 تاریخ دریافت: 1398/07/22 تاریخ پذیرش: 1398/12/20

    رابطه جهت‌گیری مذهبی و بهباشی روان‌شناختی با توجه به عوامل شخصیتی

    محمدرضا احمدی محمدآبادی / استادیار گروه روان شناسی، مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
    ✍️ امین رحمتی / دانشجوی دکتری قرآن و روان شناسی، جامعة المصطفی العالمیه و پژوهشگر پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)
    اعظم عقیقی بیدگلی / کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی، دانشگاه کاشان
    حسین رضائیان بیلندی / دانشجوی دکتری روان شناسی، مؤسسة آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
    صفحه‌ها: 115 - 132 تاریخ دریافت: 1397/08/29 تاریخ پذیرش: 1398/01/10

    رابطه ذهن‌آگاهی و نگرش مذهبی با بخشش:  نقش واسطه‌ای انعطاف‌پذیری شناختی

    ✍️ یوسف خیری / دانشیار گروه معارف اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز توسعه پژوهش های بین رشته ای معارف اسلامی و علوم سلامت
    بهزاد شالچی / دانشیار روانشناسی گروه روان پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز
    سیده آرزو کاظمی / کارشناس ارشد روان شناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
    صفحه‌ها: 133 - 149 تاریخ دریافت: 1397/11/19 تاریخ پذیرش: 1398/04/03
    page access qrcode
    برای دسترسی به صفحه از موبایل اسکن کنید

    فصل‌نامه «روان‌شناسی و دين» به استناد ماده واحده مصوب 21/3/1387 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس نامه شماره 104/الف مورخ 21/3/1390 شورای اعطای مجوزها و امتيازهای علمی وابسته به شورای عالی حوزه‌هاي علميه، از شماره 9 حائز رتبه «علمی ـ پژوهشی» گرديد.

    محل چاپ: ایران، قم 

    ناشر: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

    حوزۀ تخصصی: روان شناسی

    اعتبار مجله: علمی و پژوهشی(ب)

    زبان مجله: فارسی با چكیده انگلیسی

    نوبت انتشار: فصل نامه

    نوع انتشار: چاپی

    هزینۀ بررسی و انتشار مقاله: دارد

    نوع داوری: حداقل 2 داور، دوسویه‌ناشناس

    زمان داوری: سه تا شش‌ماه

    درصد پذیرش مقالات: 40%

    دسترسی به مقاله‌ها: رایگان (تمام متن)

    نوع مقالات: قابل انتشار: علمی  - پژوهشی

    نشانی الكترونیك: psyrm@qabas.net

    مشابهت ياب: سميم نور

     
    • آرشیو شماره‌ها
    • آرشیو الفبایی مقالات
    • استخراج به پایگاه‌های علمی
    • گستره جغرافیایی نویسندگان
    • گستره جغرافیایی ارزیابان
    • آرشیو فایل های PDF
    • سامانه قدیم

    سامانه نشریات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
     

    مجموعه‌ای که پیش‌رو دارید،‌ حاوی اطلاعات اجمالی در خصوص نشریات تخصصی است که تاکنون به زیور طبع آراسته گشته و هریک به سهم خود توانسته‌اند، مخاطبان فرهیخته‌ زیادی را جذب نمایند.
    اداره كل نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره زیر نظر معاونت پژوهش 18 نشریه چاپ می کند که مورد استقبال مجامع علمی و دانشگاهی می‌باشد.
    نشانی:قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قدس سره، طبقه چهارم، اداره كل نشریات تخصصی.
    تلفن:  امور مشتركین: 32113474
    سامانه ارسال و پیگیری مقالات: https://nashriyat.ir
    ایمیل: nashrieh@qabas.net

    ایتا    


    سامانه نشریات _ بانک اطلاعات نشریات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)